گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

تلفن شما ممکن است 10 بار کثیفتر از یک توالت باشد.

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ


در همین حال، دانشمندان دانشگاه آریزونا دریافتند که تلفن های همراه 10 برابر باکتری بیشتر از صندلی های توالت حمل می کنند.
در حالیکه تقریبا هیچ کس از تلفن استفاده نمیکند تا واقعا فقط حرف بزند، و نه همه باکتری ها مضر هستند، اما احتمالا هنوز هم ارزش احتیاط را دارد.

متخصص پوست دکتر هارت پرتی می گوید از گوشی ها یا بلندگو روی گوشی به جای نگه داشتن آن در کنار صورتتان استفاده کنید.

یا شما می توانید دست های خود را بشویید؟ گوشی خود را پاک کنید؟



همچنین ایده خوبی است که در برابر کندن یا ناخنک زدن جوش هایتان مقاومت کنید، زیرا هر گونه باکتری که به وسیله کندن و دستکاری جوش کشف شده است احتمالا راه خود را بر روی دستان و گوشی شما پیدا می کند. البته، گفتنش از انجام دادن آسان تر است.

متخصص پوست سیدنی دکتر ناتاشا کوک می گوید: "کندن و دستکاری جوش ها ... باعث ایجاد التهاب بیشتری در پوست و علائم قرمزی می شود که می تواند 6 تا 12 ماه طول بکشد تا از بین برود. همچنین لایه برداری و پاکسازی بیش از حد  می تواند نوار محافظ پوست در برابر آکنه را حتی بدتر کند. "

دکتر هوارد موراد، متخصص پوست، می گوید: "مردم تمایل بیش از حد به رسیدگی پوست خود دارند و از محصولاتی استفاده می کنند که برای علائم آنها نادرست است. من اعتقاد دارم کار با یک متخصص حرفه ای می تواند به شما در درک نگرانی های مراقبت از پوست کمک کند و یک رژیم جامع مراقبت های پوستی سه مرحله ای که برای شما مناسب است را توصیه کند. رژیم غذایی شما همیشه باید یک پاک کننده ملایم، یک محصول درمانی باشد که مسائل شما را برطرف کند و یک مرطوب کننده که به طور خاص برای نگرانی های خاص پوست شما طراحی شده است. "

توصیه مهم
"پتانسیل آنتی اکسیدان YumBerry واقعا نوع خاصی از محصولات مراقبت از پوست را پیش می برد. آنتی اکسیدان ها بسیار مهم هستند، زیرا آنها کلید محافظت از پوست و بدن ما از استرس های داخلی و محیطی است که منجر به پیری زودرس می شود. "سرم های فوق العاده آنتی اکسیدان را امتحان کنید.

اما حفظ پوست شما بسیار مهم است، هیچ چیز مهم تر از ضدآفتاب نیست. دکتر کریس کریونی، متخصص پوست می گوید یکی از گناهان اصلی مراقبت از پوست در استرالیا، فراموش کردن روزانه کرم های ضد آفتاب است. آسیب خورشید از قرار گرفتن در معرض آفتاب نه تنها موجب پیری فوق العاده است، بلکه می تواند کشنده باشد.

توصیه مهم
استفاده از کرم ضدآفتاب SPF50 + هر روز در باران، طوفان وتگرگ و یا درخشش آفتاب. استفاده از مرطوب کننده محافظ روزانه ASAP.




نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی