گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

شغل های پر درآمد علوم زیستی در سال 2020 قسمت اول

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۵۵ ب.ظ

زیست شناسی یکی از مهمترین زمینه های وجود انسان است. بدون زیست شناسی، درک این مسئله که چگونه گیاهان، حیوانات، انسان ها و میکروب ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و چگونگی حفظ و محافظت از هر طبقه از موجودات زنده غیرممکن خواهد بود.

این به دلیل زیست شناسی است که بسیاری از ما امروز می توانیم در سلامتی زندگی کنیم. این مقاله به شما کمک می کند تا شغل های مختلفی را که در زیرمجموعه زیست شناسی وجود دارد، و چگونگی ادامه یک حرفه مرتبط با زیست شناسی را درک کنید.

به دلیل تعداد زیاد موجودات زنده در کره زمین، مناطق مختلف مختلفی در حیطه زیست شناسی وجود دارد. برخی از حوزه های تخصص در زمینه زیست شناسی شامل بیوشیمی، فیزیولوژی، علوم تغذیه و مواد غذایی، بیوفیزیک، علوم اعصاب، بیوانفورماتیک، اکولوژی، میکروبیولوژی و حشره شناسی می توان به مواردی از این دست اشاره کرد.

 

1. متخصص آمار زیستی 
متخصصین آمار زیستی برای جمع آوری و جمع بندی نتایج آزمایش های بیولوژیکی با استفاده از ریاضیات و آمارهای کاربردی، با دانشمندان بیولوژی همکاری می کنند. آمار زیستی ها سالانه به طور متوسط 72000 دلار درآمد کسب می کنند.
2. بیوتکنولوژیست: همچنین می توانید به عنوان متخصص زیست فناوری کار کنید. شغل شما در مورد کمک به شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی، شرکت های داروسازی یا شرکت هایی در صنعت کشاورزی و پزشکی خواهد بود تا روش های بهبود خصوصیات شیمیایی، فیزیکی و ژنتیکی محصولات خود را شناسایی کنید.
3. دانشمندان زیست شناسی: دانشمندان زیست شناسی وظایف مرتبط با تحقیق را انجام می دهند. آنها به مطالعه همه موجودات زنده از جمله گیاهان، حیوانات و میکروبها به ویژه چگونگی تأثیر یا کمک به اکوسیستم کمک می کنند. به عنوان یک دانشمند زیست شناسی می توانید با دولت، مؤسسات تحقیقاتی ، آزمایشگاههای صنعتی و دانشگاهها همکاری کنید.
4. تدریس: یکی دیگر از ایده های شغلی تبدیل شدن به استاد دانشگاه است که زیست شناسی را تدریس می کند، یا در یک دبیرستان کار می کند که می توانید زیست شناسی را به دانش آموزان آموزش دهید.
5. قارچ شناس: شما می توانید به عنوان یک قارچ شناس با شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی یا شرکت های دارویی همکاری کنید. متخصصان قارچ شناسی ، خصوصیات بیوشیمیایی مواد غذایی و داروها را مطالعه می کنند و به اقدامات لازم برای جلوگیری از مسمومیت قارچ ها و عفونت های موجود در آن محصولات کمک می کنند.
6.تکنسین میدانی گیاه شناسی: شما همچنین می توانید به عنوان یک تکنسین میدان گیاه شناسی که به گیاه شناسان در مطالعه رشد و نمو گیاهان و گرده افشانی آنها کمک می کند، کار کنید. تکنسین های Botanic Field سالانه بین 36،480 تا 60.050 دلار درآمد کسب می کنند.
7. گیاه شناس: گیاه شناسی یکی از زمینه های مهم زیست شناسی است که شامل کاوش برنامه ها، شناسایی گونه های جدید، ارزیابی قطعات و کاربردهای آنها و تلاش برای حفظ گونه های گیاهی برای جلوگیری از انقراض است.
8. تحلیلگر زیستی: شما همچنین می توانید در صنعت علوم پزشکی به عنوان یک تحلیلگر زیستی فعالیت کنید. تحلیلگران زیستی به انجام تحقیقات و تقویت دانش انسان درباره موجودات زنده کمک می کنند. آنها همچنین به پیش بینی کمک می کنند و اقدامات پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از همه گیری ها و شیوع بیماری ها انجام می دهند.
9. سم شناسی: شما همچنین می توانید به عنوان یک سم شناسی کار کنید. متخصصان سموم در درک مایعات بدن و مواد موجود در بدن افراد مظنون یا قربانی هنگام وقوع جرم کمک می کنند. به عنوان سم شناس می توانید در مطب پزشک / پزشک کرونر و یا با اداره پلیس کار کنید.
10. زیست شناس سلولی: یکی دیگر از ایده های شغلی کار به عنوان یک زیست شناس سلولی برای تحقیق و مطالعه مولکول های سلولی، درک عملکرد آنها و چگونگی کمک آنها به سلامت و رفاه انسان است.

21. دانشمند پزشکی قانونی: وقتی کسی جرم مرتکب شده است، وظیفه یک پزشک پزشکی قانونی بررسی صحنه جرم و به دست آوردن شواهد جسمی و بیولوژیکی مرتبط است که می تواند برای تجزیه و تحلیل و بررسی جرم مورد استفاده قرار گیرد. دانشمندان پزشکی قانونی نیز گاهاً موظفند طی دادرسی، اظهارات حرفه ای را در دادگاه ارائه دهند. این یک حرفه بسیار جالب است که می تواند سالانه در حدود 94،800 دلار درآمد کسب کند.
22. متخصص تغذیه: شغل دیگری که می توانید با پیش زمینه خود در زیست شناسی کشف کنید، تبدیل شدن به یک متخصص تغذیه است. متخصصان تغذیه برای مقابله با بیماری های مختلف به برنامه ریزی و سازماندهی وعده های غذایی و برنامه های غذایی کمک می کنند و به مردم در حفظ سلامت کامل کمک می کنند.
23. پرستار: با داشتن مدرک زیست شناسی، می توانید یک برنامه BSN بگذرانید که شما را به عنوان یک پرستار ثبت شده شایسته می کند.
24. فیزیوتراپیست: یکی دیگر از ایده های شغلی کار به عنوان یک فیزیوتراپیست است. شما می توانید در بیمارستان ها، سالن های بدن سازی یا یک تمرین خصوصی برای کمک به افرادی که ممکن است با استفاده موثر از اندام، مفاصل و سایر قسمت های بدن خود مشکل داشته باشند، کار کنید.
25. مهندس پزشکی: مهندسان پزشکی دستگاههای نوینی را برای تشخیص و معالجه بیماریها و بیماریهای مختلف طراحی می کنند. آنها همچنین به طراحی اندام های مصنوعی و قسمت های بدن برای جایگزینی موارد معیوب کمک می کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی