گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی


آژانس می گوید، "فقط به آسانی گسترش نمی یابد"، و نه با تماس حیوانات به انسان یا برعکس.

"بیماری COVID-19 یک بیماری جدید است و ما هنوز در مورد نحوه شیوع آن می آموزیم." "ممکن است شیوع COVID-19 به روش های دیگر امکان پذیر باشد، اما تصور نمی شود این اصلی ترین شیوه انتشار ویروس باشد."
دکتر جان هاووت، مسئول ارشد پزشکی وب سایت مراقبت های بهداشتی WebMD، به فاکس نیوز گفت که به روزرسانی جزئی CDC وضوح را ایجاد می کند و به کاهش ترس کمک می کند.
"بسیاری از مردم نگران بودند که با لمس کردن به یک شیء ممکن است کرونا ویروس پیدا کنند، و این به این سادگی نیست. حتی اگر یک ویروس ممکن است روی یک سطح بماند، به معنای این نیست که این بیماری واقعاً عفونی است. " "من فکر می کنم این دستورالعمل جدید به افراد کمک می کند تا درمورد آنچه که خطر را افزایش می دهد، بیشتر بدانند. این بدان معنا نیست که ما شستن دست ها و ضد عفونی کننده سطوح را متوقف می کنیم. اما این کار به ما امکان می دهد تا عملی و واقع بین باشیم زیرا سعی می کنیم به یک حس عادی برگردیم. "
 CDC هنوز هشدار می دهد که اصلی ترین شیوه انتشار ویروس از طریق تماس فرد به فرد است، حتی در بین افرادی که هیچ علامتی نشان نمی دهند.

CDC می گوید، راه اصلی برای جلوگیری از عفونت این است که با استفاده از مسافت های اجتماعی و حداقل 6 فیت از دیگران فاصله بگیرید، دست های خود را با آب و صابون بشویید و سطوحی که لمس می‌شوند را تمیز و ضد عفونی کنید.

یک مطالعه در مجله پزشکی نیو اینگلند نشان می دهد که کورونا ویروس می تواند تا سه روز و تا سه ساعت در هوا در برخی از سطوح زندگی کند.
طبق این مطالعه می تواند تا چهار ساعت روی مس، تا 24 ساعت روی مقوا و 2-3 روز روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ زندگی کند.

CDC اظهار داشت که گرفتن کروناویروس از جعبه های تحویل شده توسط آمازون یا روی کیفیت غذای مصرفی شما  "به دلیل زنده ماندن ضعیف این کرونا ویروس ها روی سطوح"بعید است.

منبع:USA today

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی