گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

گروه لاوزی

برای علاقه مندان به زیست شناسی، سلامت و پزشکی

اگر به دنبال یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون هستید، در اینجا شش غذای اصلی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا این کار را انجام دهید.

اولین غذای موجود در لیست ما سبزی چغندر است که اگر آنها را خرد کرده و کمی سرخ کنید بسیار خوشمزه است. سبزی چغندر سرشار از منیزیم، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم است، یک ماده معدنی که به عنوان کاهنده فشار خون شناخته می شود.

 


دوم انار. نکته زیبایی که در مورد انار وجود دارد این است که از پلی فنول سرشار هستند، آنتی اکسیدانی است که برای کسانی که فشار خون بالا و بیماری های قلبی و عروقی دارند فواید دارد. در یک مطالعه، افرادی که روزانه یک فنجان یا بیشتر آب انار می نوشند، کاهش هر دو سیستولیک (حداکثر فشار قلب شما هنگام ضربان) و دیاستولیک (میزان فشار در شریان های شما بین ضربان) را نشان می دهد.
در مرحله بعد: پسته، که عضو خانواده کاشو هستند. پسته پر از چربی های سالم، پتاسیم و سایر ترکیبات است که باعث کاهش فشار خون می شود.

ماست یکی دیگر از راه های عالی برای کاهش فشار خون است. در یک بررسی، ارتباطی بین لبنیات کم چربی، به ویژه ماست و شیر و کاهش خطر فشار خون وجود دارد. در یک مطالعه دیگر، زنانی که هفته ای پنج یا بیشتر وعده ماست میل کرده اند، کاهش 20٪ در خطر ابتلا به فشار خون بالا را نشان دادند.
پنجمین در این لیست بذر کتان است. کتان از نظر چربی امگا 3 بسیار زیاد است. آنها همچنین حاوی الیاف زیادی هستند که به محافظت در برابر فشار خون بالا کمک می کنند.

در آخر، اگر فشار خون مشکلی ایجاد کرد، سعی کنید مقداری چغندر به رژیم غذایی خود اضافه کنید. با چغندر، شما به مقدار زیادی پلی فنول و اکسید نیتریک دریافت می کنید، ترکیبی که التهاب را کاهش می دهد و باعث ترشح عروق (گسترده شدن شریان ها) برای کاهش فشار خون می شود. چه از طریق آب چغندر یا به سادگی با اضافه کردن برش چغندر به سالادهایتان، این ریشه های قرمز به پایین نگه داشتن فشار خون کمک می کند.

منبع:
Theoptimistdaily.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی